Sale
-6%

Animale. Hrana si Adapost. Pachet carduri montessori

11.05 lei 10.40 lei

6% Off.
Vârsta recomandată: 2 – 5 ani
Pachetul conţine: 48 carduri
Dimensiuni:60 × 90 × 20 mm
Denumiri bilingve (română/engleză)

În stoc

QTY:

Product Description

Ghid de joc.

PASUL 1: Introducerea noţiunii plecând de la lumea reală.

Se pot face observaţii directe asupra păsărilor şi mamiferelor domestice, chiar şi la ferme deschise vizitatorilor. De asemenea, insectele şi moluştele pot fi identificate uşor în grădini şi parcuri.

PASUL 2: Lecţia în 3 timpi

  • 1.            Numirea obiectului – Pentru lecţie, folosiţi un singur grup animal-hrană-adăpost. Arătaţi-i copilului cele 3 carduri pe rând, pronunţând rar şi clar fiecare denumire: “Ace(a)sta este un/o…”. Aşezaţi cardurile întotdeauna dinspre stânga spre dreapta – ordinea citirii, folosită în pedagogia montessoriană. Repetaţi numirea de câteva ori, indicând cardul corespunzător.
  • 2.            Recunoaşterea obiectului – folosiţi această etapă fie în completarea primeia, fie într-o activitate ulterioară. Este cea mai importantă parte a lecţiei şi se recomandă să dureze mai mult decât celelalte . Daţi-i copilului cardurile să le aşeze pe măsuţă sau pe covoraşul de activităţi, întotdeauna dinspre stânga spre dreapta. Numiţi un element ilustrat pe card şi rugaţi copilul să vi-l arate. Repetaţi şi pentru celelalte două carduri. Variaţi formulările:  “Poţi să-mi arăţi…?”, ”Care este…?”, “Te rog să-mi dai… ”.
  • 3.            Reamintirea cuvântului – Treceţi la această parte a lecţiei abia după ce sunteţi convins că micuţul va reuşi să îndeplinească sarcina. Folosind cele 3 carduri, cereţi-i să le numească pe rând, întrebându-l: “Ce este acesta…?”.

PASUL 3: Completarea seriilor

Alegeţi trei serii. Aşezaţi cardurile cu cele trei vieţuitoare, de la stânga spre dreapta. Invitati copilul să aşeze dedesubtul fiecăruia cardurile cu hrană şi adăpostul potrivite, completând astfel cele trei serii.

Variantă de joc: Hrănim animalele! Aşezaţi în spaţiul de lucru 5 carduri cu hrană, iar animalele corespunzătoare daţi-i-le copilului. Invitaţi-l să aşeze fiecare animal peste hrana potrivită. Puteţi varia activitatea, înlocuind-o cu: “Animalele merg la culcare!” şi folosind carduri cu adăposturi.

PASUL 4

Selectaţi 5 carduri cu vieţuitoare. Aşezaţi-le în spaţiul de lucru şi cereţi-i copilului să vă răspundă la întrebări indicând cardul corect: “Cine mănâncă viermişori?”, “Arată-mi cine doarme în scorbură.” etc.

Varianta de joc: Trenuleţul animalelor

Selectaţi 5 carduri cu vieţuitoare. Aşezaţi-le în spaţiul de lucru în ordinea în care animalele “se urcă în vagoanele unui trenuleţ”: “Prima urcă în tren găina. Apoi urcă peştişorul auriu. Apoi urcă melcul” etc.

PASUL5: Clasificarea

Pentru a stimula preferinţa copilului pentru ordine, propunet-I să clasifice cardurile după diverse criterii: cele cu vietuiroare pot fi aranjate în funcţie de tipul de animal (mamifer, pasăre, insect etc.), iar hrana animalelor poate fi vegetală sau animală.  Pictogramele reprezintă un instrument de control al erorii.

Doriti sa va sunam in cel mai scurt timp?